15 Aralık 2006 Cuma

rüya

Son birkaç gündür rüyalar görmeye başladım. En son gördüğümü yazmak istiyorum. Diğerlerini de hatırlayabilirsem yazmaya çalışacağım...

Lisedeyim. Matematik sınavı olacağız. Ama bir terslik var ortada... Matematik sınavını okuyacak olan Kimya hocamız, sınavda salonda bulanacak ise Edabiyat Hocası... Her neyse ki sınav başlıyor. Konu sayılar ve sadece 2 soru var. Sorular da kağıtlarda filan yazılmış değil, açıp soruyu kitaptan okuyoruz. Kitaptaki konu sonlarında verilen 2 soru; ab > cd > ef ve a > 0 vs. vs...

Soruları çözmeye başlıyorum. 5dk sonra sınav bitti diyerek kalkacağım ama yanımdaki arkadaş yapamadım diye uyarıyor... Her nasıl oluyorsa biz sınavda oturup soruları tartışmaya başlıyoruz. Bu sırada hoca yanımıza yaklaşıyor ama arkadaşla konuşmaya devam ediyoruz... Ben soruları çözdüm diye düşünürken ya soruları yanlış okuduğumu ya da kitaptan yanlış soruları açtığımı düşünmeye başlıyorum... Yeni soruları görünce tekrar çözmeye başlıyorum ama süre az kaldı, yetiştiremeyeceğim, yapamayacağım diye panikleyerek çözemiyorum... Matematik sınavımızın bittiğini söylüyor Edebiyat Hocamız... Kağıtlar apar topar toplanıyor ve salondan çıkıyoruz...

Bir kaç ders sonra Kimya Hocasının yanına kağıtları görmeye gidiyoruz... Daha içeri girmeden yerlere dağılmış sınav kağıtları var... İçeride hâlâ kağıtları okumaya devam eden hocayı görüyorum... Beni görünce "Çok düşük almışsın. Ne biçim yapmışsın?" diye söylenmeye başlıyor... Kağıdım kırmızılar içerisinde, her yanı çiziklerle dolu ve üstünde koskocaman 12 yazılı...

Ben sağlık olsun, ne yapayım sınavı çözemedim filan derken rüya bitiyor...

1 yorum:

arif umur dedi ki...

hemen yorumlayalım.
1) kafan çok dalgın (hocaları bile karıştırıyon) ve bilgisayarını filan açık bırakma.
2) yanlış soruları çözmen yeterince spor yapmadıgın manasına gelir. Hemen bir takım kurup haftalık basket maçları yap yada yüzmeye filan başla.


www.uspayi.com