27 Şubat 2007 Salı

Boru Reklamı

Boru reklamlarında oldukça çekişme var. " Tut şunun ucundan döşeyelim abi", "Everything passes inside" olsun, hep akılda kalan sloganlar. "Bu işte bizim borumuz öter" diyerek bakalım noktayı koyabilecekler mi? :)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

bana biraz "boşa harcanan pazarlama bütçesi" gibi geldi. kaliteli bir üretici bile olsalar ülkemizde kaliteden çok fiyata yani ucuzluğa önem verildiğinden ticari başarı zor. özellikle boru gibi altyapı malzemelerinde "nasılsa gözle görülmüyor" mantığıyla müteahhitler tarafından en ucuz malzeme seçiliyor.
tabi kendi evini inşa eden kişiler kaliteli malzemeye yönelecektir ama onlara ulaşmak için de TV+ biraz pahalı bir yöntem değil mi? bildiğim kadarıyla en büyük müşterileri büyük site inşaatları ve belediyeler. tabi bu reklamların başka yan faydaları da olabilir, bazı ihaleleri almada vb. orasını bilemiyorum.
reklamcılar işlerine gelince argo kelimeleri bile ne güzel kullanıyor değil mi :)

Adsız dedi ki...

Boru mu bu
Boru mu bu
Adıyla sanıyla
Esen Boru

Adsız dedi ki...

Sonunda bu reklamlar "YouTube" sloganına da başvurmasın?

"Boru sizsiniz" gibi bir konsept üzerinde çalışalım.... :)


www.uspayi.com