24 Eylül 2007 Pazartesi

Pegasus Otoparkına Ulaşmak

Daha önceki yazılarımdan birinde Pegasus'un Sabiha Gökçen Havalimanı'ndaki otopark hizmetinden söz etmiştim. İster tek yön ister gidiş-geliş biletiniz olsun fark etmiyor, sadece 1’i için ücretsiz biletiniz olabiliyordu. Fiyat indirimi de olduğundan gidiş-dönüş biletini beraber almanın hiçbir anlamı yoktu. Ancak benim merak ettiğimiz bir soru daha vardı; dönüş biletini Pegasus’tan almazsam uçaktan indikten sonra o uzak otoparkına nasıl ulaşacaktım?

Bu haftasonu Mersin ziyaretimde bu sorunun da cevabını öğrenme fırsatım oldu. Adana’ya gidişi Pegasus ile yapıp dönüşte THY’nı kullandım. Pegasus’un Pazar günü son seferi 18.00 civarında havalimanına inerken THY’nın 00.00’da Sabiha Gökçen’e gelen uçağındaydım. Terminalden çıktıktan sonra pek doğal olarak ortalıkta Pegasus aracı görünmüyordu. Güvenlik görevlilerine otoparka nasıl ulaşabilirim derken onlar Pegasus’u telsizle haberdar ettiler.

Derken üzerinde kanatlı at simgeli Pegasus servisi belirdi. Ben dahil birkaç yolcuyu alıp otoparka taşıdı. Arabaya çalıştırıp havalimanından çıkmam derken 00.20 gibi olmuştu. Amma velakin inen uçakları olmasa dahi servis hizmeti vermeleri güzeldi.

Hiç yorum yok:


www.uspayi.com